Кошик
2018 відгуків
+380688856260
+380932078821
Товари для рукоділля
Кошик

Поширені питання

  • Хто оплачує доставку і скільки це коштує?

    Доставку товару оплачує замовник. Можлива відправка УкрПоштою або Новою Поштою. Вартість доставки залежить від ваги та розмірів посилки: на УкрПошті-- 22-32 грн (включаючи упакування!), на Новій Пошті-- від 35-40 грн. 

    Якщо в замовленні є пластикові обручі, корзинки, або декоративні ягоди, які можуть пошкодитись в процесі транспортування, то посилка упаковується в коробку перевізником, що, відповідно, додатково коштує від 3-ох гривень (в залежності від розміру коробки)

  • Чи можна повернути товар?

    Згідно зі законодавством  України можна повернути товар протягом 14 днів з моменту придбання. Доставку оплачує покупець. 
  • Як оформити замовлення?

    Щоб замовити товар в нашому інтернет-магазині необхідно вибрати товар,  клікнути на кнопці "Купити"-- відкриється корзина. Там потрібно вказати кількість одиниць товару, закрити вікно і продовжити покупки. Коли замовлення зроблено, необхідно відкрити корзину і зліва вказати потрібні дані для доставки. 

    УВАГА! При доставці Новою Поштою потрібно вказати ПІБ отримувача, номер телефону, місто та номер складу Нової Пошти. При доставці УкрПоштою-- ПІБ отримувача, повний домашній адрес та індекс населеного пункту.

    Внизу зліва клікнути на кнопці "Оформити замовлення". Найближчим часом з вами зв'яжеться наш представник для підтвердження замовлення.

    Приємного вибору!

  • Чи можлива відправка накладним платежем?

    Ми працюємо лише по передплаті на картку ПриватБанку або банківськими системами переказу. Але можливі винятки за попереднім узгоджем з адміністратором магазину. Наприклад, за умови великого замовлення: часткова передплата, як гарантія того, що клієнт забере товар; решта оплати-- при отриманні товару.

  • Чи потрібно повідомляти про здійснену оплату?

    Так, потрібно завжди повідомляти про здійснену оплату за допомогою СМС на будь-який номер телефону з вказаних на сторінці магазину, або на електронну скриньку. В повідомленні потрібно вказати Прізвище  і суму здійсненої оплати. Це потрібно для того, щоб ми знали, що це саме ваші гроші прийшли на наш рахунок.

  • Чому деякі стрічки бувають склеєні по-середині?

    Під час пакування замовлень часто трапляється так, що стрічка розірвана по-середині і склеєна скотчем. Якщо клієнт замовив малу кількість метрів, то такої стрічки ми не даємо, однак, якщо розірвана стрічка посередині 10 метрів, наприклад, то ми відправляємо її такою, як є, оскільки не можемо це вважати бракованим залишком. Майже всі рулони атласних стрічок зістиковані посередині на фабриці, це залежить не від нас. Тому наперед дякуємо за розуміння.

  • Як замовити цілий рулон стрічки 2,5 см або 5 см?

    Щоб замовити цілий рулон, потрібно вказати "23" в графі "кількість", перерахунок по сумі відбудеться в процесі обробки замовлення.

  • Чи можна зробити замовлення по телефону?

    Ні, замовлення по телефону не приймаються: 1) щоб уникнути непорозумінь з приводу виду та кількості потрібного товару; 2) обробка замовлення в такому випадку займає додатково близько години, що для персоналу магазину є дуже затратним. 

    Якщо  у Вас виникають труднощі з оформленням замовлення на сайті, зателефонуйте за будь-яким із вказаних номерів телефонів і наші менеджери проконсультують Вас з цього питання.

     

    Дякуємо за розуміння)